رنگ کابینت آشپزخانه چه تاثیری بر زیبایی منزل دارد

انتخاب رنگ مناسب کابینت آشپزخانه

وقتی خانه جدیدی را خریداری می نماییم دغدغه این را خواهیم داشت که چه رنگی را برای دکوراسیون آشپزخانه و رنگ کابینت انتخاب نماییم. آشپزخانه از بخش های اصلی خانه و زندگی به شمار می آید و قلب خانه است. دیگر مثل گذشته آشپزخانه ها دور از فضای پذیرایی و اتاق ها نیستند که طراحی و رنگ و نوع کابینت مهم نباشد، بلکه امروزه خانه ها مدرن شده اند و به دیگر فضاهای خانه دید کامل دارند. رنگ کابینت اولین چیزی است که با ورود به هر آشپزخانه ای به آن توجه می شود. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، رنگی که برای کابینت آشپزخانه انتخاب می شود بسیار مهم است. بنابراین انتخاب رنگ کابینت که مناسب  فضای خانه و آشپزخانه ما باشد بسیار مهم است. ممکن است کابینت ها کل فضای دیوار و یا بخشی از آن را بپوشانند پس هنگام انتخاب رنگ کابینت و طرح آن باید دقت لازم را داشته باشیم. رنگ های مکمل نیز می تواند زیبایی کابینت شما را بیشتر کند.رنگ های مناسب برای کابینت که می تواند زیبایی ویژه ای به منزل شما دهد را می توان رنگ بژ، رنگ سفید، رنگ مشکی، رنگ قهوه ای، رنگ کرم و... دانست. محصولات خانگی و مبلمان اداری آریاکو با در نظر داشتن فضای منزل شما بهترین و جدیدترین کابینت را برای آشپزخانه شما با قیمتی مناسب و به صرفه پیشنهاد می دهد.

رنگ کابینت قهوه ای یا چوبی

یکی از رنگ های پر طرفدار برای کابینت، رنگ قهوه ای است که می تواند فضای آشپزخانه شما را زیبا و مدرن نماید، سعی کنید در انتخاب این رنگ تعادل را حفظ کنید و از رنگ های خیلی روشن یا تیره برای آشپزخانه خود استفاده نکنید. اگر آشپزخانه کوچکی دارید از رنگ های نسبتا روشن استفاده نمایید، استفاده از رنگ خاکی به بزرگتر نشان دادن آشپزخانه شما کمک زیادی می کند. در کنار آن می توانید از وسایل استیل و وسایل نقره ای رنگ برای زیبایی بیشتر استفاده نمایید. در انتخاب رنگ کابینت می توانید از رنگ قهوه ای با تناژ متوسط  همراه با رویه ای کرم رنگ استفاده کنید و زیبایی فضای آشپزخانه را دو چندان نمایید. استفاده از کابینت با دو رنگ موجب یکنواختی نشده و همواره تازگی خود را حفظ می کند. دقت داشته باشید که رنگ های قهوه ای تیره مانند قهوه ای سوخته فقط مناسب آشپزخانه های بزرگ می باشد، استفاده از این رنگ های تیره فضای شما را کوچکتر نشان می دهد.

کابینت آشپزخانه به رنگ قهوه ای

رنگ کابینت سفید

اگر نور آشپزخانه شما کم است یا آشپزخانه شما کوچک است مناسب ترین رنگ برای کابینت آشپزخانه شما رنگ سفید است. کابینت های گلاس و براق به رنگ سفید برای شما بسیار مناسب است. رنگ سفید از نظر ترکیب با سایر رنگ ها مناسب ترین رنگ می باشد. رنگ کابینت سفید، ماهیتی خنثی داشته که با هر نوع رنگی ترکیب می شود. استفاده از نوع های گلاس کابینت سفید فضای آشپزخانه را پر نور تر نشان می دهد. برای داشتن کابینتی مدرن بهتر است از ترکیب رنگ سفید با رنگ چوبی استفاده نمایید که جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. برای ایجاد فضایی دو گانه و جذاب می توانید رنگ های کابینت بالا و پایین را متفاوت انتخاب کنید که بهترین رنگ ها برای ایجاد این فضا، رنگ های مشکی و سفید یا چوبی و سفید می باشند.

کابینت آشپزخانه به رنگ سفید

انتخاب رنگ کابینت تیره

کابینت سیاه یکی از مدرن ترین رنگ های  کابینت آشپزخانه می باشد که به صورت براق و گلاس و یا به صورت ترکیب با رنگ های دیگر استفاده می شود. اگر می خواهید از رنگ سیاه برای کابینت آشپزخانه استفاده نمایید باید دیگر رنگ های فضای داخلی منزل شما روشن باشد تا در فضای منزل تان تعادلی نسبی ایجاد شود. استفاده از رنگ مشکی در کابینت های گلاس محبوبیت زیادی دارد. ترکیب رنگ مشکی با سفید نیز زیبایی زیادی به فضای آشپزخانه شما می بخشد. در انتخاب رنگ کابینت دقت داشته باشید که رنگ فضای داخلی خانه با رنگ کابینت شما باید تناسب داشته باشد و با انتخاب بهترین رنگ کابینت که مناسب منزل شما است می توانید زیبایی فضای منزل را دو چندان نمایید. باید توجه کنید که اگر آشپزخانه شما کوچک است یا این که نور کمی دارد از رنگ های بسیار تیره استفاده نکنید چون این کار  آشپزخانه شما را کوچک تر نشان داده و نور آن را کم می کند. اما اگر آشپزخانه ای بزرگ با نور زیاد دارید استفاده از رنگ های تیره جلوه زیبایی به فضای آشپزخانه و منزل شما خواهد بخشید.

کابینت آشپزخانه به رنگ سیاه و سفید