هر آنچه که باید در مورد تخت کمجا و تخت تاشو باید بدانید

تخت تاشو و یا تخت کمجا مطلبی ست که درباره آن صحبت خواهیم کرد و شما را این نوع تخت و مزایا و معایب آن آشنا کنیم. از این جهت پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام به خرید تخت تاشو، حتما مقاله پیش رو را مطالعه نمایید و با اطلاعات کامل تری نسبت به خرید تخت خواب مورد نظرتان اقدام نمایید.

تخت تاشو و ویژگی های آن

امروزه در عصری زندگی می کنیم که توجه به راحتی و رفاه بیش از قبل مورد توجه قرار گرفته و همواره سعی می کنیم، رفاه و راحتی خود و خانواده مان را تامین کنیم. دیگر در کمتر خانه ای است که تخت خواب یافت نشود. البته تخت خواب ها با تمام مزایا و فوایدی که برای داشتن یک خواب راحت دارند، دارای معایبی نظیر کمبود فضا هستند. مخصوصا در منازل آپارتمانی استفاده از تخت خواب فضای بسیار زیادی از اتاق را اشغال می کند. اما این مشکل هم راه حل دارد. اگر می خواهید در اتاق خواب تان از تخت خواب استفاده کنید، ما به شما خرید تخت تاشو و کمجا را پیشنهاد می کنیم. تخت تاشو به خاطر فضای کم و موقتی که اشغال می کند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در عین حال همان کیفیت و امکانات تخت خواب های معمولی را نیز دارا می باشند. تخت های تاشو شامل بدنه تاشو، ابزارهای اتصال، درب تخت تاشو و وسایل و تجهیزات اضافه می باشند. کارایی این تخت خواب ها به این صورت است که در حالت معمولی به شکل عمودی یا افقی در کنار دیوار یا کمد ها قرار گرفته و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. در صورتی که شما قصد داشته باشید از آن استفاده کنید، می توانید دستگیره آن را کشیده و آن را به تخت خواب تبدیل کنید و استفاده نمایید.

تخت تاشو

مزایا و معایب تخت تاشو

استفاده از تخت کمجا مزایا و معایب خاص خود را دارد. اما خوشبختانه مزایا آن ارجحیت داشته و با ارزش می باشد. همانطور که می دانید مهمترین مزیت تخت تاشو، در بهینه سازی فضای اتاق خواب در خانه های کوچک می باشد. شما می توانید به صورت موقتی فضای مفید اتاق خواب خود را افزایش داده و از آن استفاده بهتری بکنید و تنها در هنگام استراحت از تخت تاشو استفاده نمایید. دیگر مزیت تخت های تاشو، چند منظوره بودن آنها می باشد. این بدان معنا است که شما از تخت خود علاوه بر استراحت می توانید برای دیگر موارد از جمله کمد، کتابخانه و ... نیز استفاده نمایید. این موضوع بسیار مورد علاقه خریداران است. نکته دیگری که اهمیت دارد، جلوگیری از آسیب رسیدن به تخت خواب و اجزا آن می باشد. شما با جمع کردن تخت خواب می توانید آن را از دسترس کودکان دور کنید تا از آسیب رسیدن به تخت جلوگیری شود. اما تخت های تاشو معایبی نیز دارند. از آن جایی که تخت های تاشو براساس سایز و ابعاد اتاق طراحی و نصب می شوند، امکان جا به جایی و انتقال آن ها کار چندان ساده ای نیست و حتی می تواند برای شما هزینه هایی را نیز در بر داشته باشد. تنوع جنس تخت خواب در تخت تاشو، به مراتب کمتر بوده و اگر می خواهید کیفیت حفظ شود، بهتر است از تخت هایی با جنس MDF استفاده نمایید.

تخت کمجا

انواع تخت خواب تاشو

تخت خواب های تاشو در انواع مختلف و طرح و شکل های گوناگون تولید می شود. یکی از انواع تخت خواب های تاشو، تخت خواب یک نفر عمودی می باشد. این نوع تخت خواب بیشتر در اتاق هایی که عرض بیشتری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. دیگر انواع تخت تاشو، شامل تخت خواب تاشو عمودی دو نفره و تخت خواب های تاشو افقی می باشند. هر یک از این تخت خواب ها، می توانند تک منظوره و حتی چند منظوره باشند و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. از برخی تخت های تاشو به عنوان تخت و کتابخانه یا تخت و کمد و دراور نیز استفاده می شود. شما بر حسب نیاز خود می توانید تخت تاشو مورد نظر خود را به مشاوران فنی شرکت آریاکو سفارش دهید و با تماس با آریاکو بتوانید سفارش خود را به ثبت برسانید.

تخت کمجا ام دی اف